تبلیغات

کانال تلگرام بازار اسباب بازی

کانال تلگرام پخش اسباب بازی

 

کانال تلگرام پخش اسباب بازی نوین

در این مطلب قصد داریم تا کانالی رو به شما معرفی کنیم که با عضویت در آن می توانید روزانه جدیدترین محصولات و کالاهای عرضه شده لوازم اسباب بازی و سرگرمی های فکری بازار را در تلگرام خود مشاهده کنید و ضمن اطلاع از قیمت و نحوه خرید آن، با تنوعی بی نظیر از این محصولات روبرو شوید.

کانال تلگرام پخش اسباب بازی نوین با پوشش حداکثری محصولات کودک و سرگرمی و ارائه تنوع بالایی از آن، به شما در انتخابی بهتر کمک خواهد کرد و شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با قیمت های بسیار ارزان و رقابتی ( بدلیل عدم وجود واسطه و فروش مستقیم ) انتخاب و خریداری نمائید.

همچنین شما می توانید با عضویت در این کانال جدیدترین محصولاتی که در زمینه اسباب بازی و سرگرمی فکری کودک به بازار عرضه شده است را مشاهده کنید و همواره در خرید و یا فروش به مشتریان خود پیشگام باشید. 

کانال تلگرام فروشگاه اسباب بازی نوین

محصولات عرضه شده در فروشگاه نوین

این فروشگاه یکی از بزرگترین و کامل ترین پخش کنندگان اسباب بازی در بازار عمده فروشی صالح آباد می باشد که به عرضه محصولات متنوعی نظیر : ماشین کنترلی و قدرتی، ماکت های فلزی خودرو، مدل های مختلف عروسک، سیسمونی کودک، اسباب بازی های الکترونیکی و باطری خور، حیوانات جنگل، هواپیما و هلی کوپتر، کواد، لگو، بازی و سرگرمی های فکری و با کیفیت ها و طبعا قیمت های متفاوتی و البته ارزانی پرداخته است.

فعالیت کانال اسباب بازی نوین در جهت نمایش محصولات روز بازار، معرفی دقیق آن ها و قیمت ها و اطلاعات مربوط به وسایل کودک و سرگرمی است و شما می توانید با کلیک بر روی این قسمت و عضویت در این کانال علاوه بر بهره مندی از مطالب موجود در آن، سوالات و مباحث خود را با فروشنده مطرح نموده و از اطلاعات محصول مورد نظر مطلع شوید.

 

دسترسی به مرکز پخش اسباب بازی نوین | صالح آباد تهران

شما می توانید جهت خرید حضوری از این فروشگاه و همچنین مشاهده و بررسی دقیق تر محصولات عرضه شده در آن، با خودرو های شخصی و خطوط مترو و اتوبوسرانی به محل این بازار عزیمت کرده و محصولات مورد نظر خود را خریداری نمائید.

ساعت کاری این فروشگاه ۸ صبح الی ۶ بعد از ظهر می باشد.

همچنین چنانچه بدلیل مشکلاتی امکان خرید حضوری از این فروشگاه را ندارید، می توانید از سایت این فروشگاه اقدام به خرید اینترنتی محصولات مورد نظر خود کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید. این امکان برای تمامی شهرستان های سرتاسر کشور موجود می باشد.

آدرس دقیق فروشگاه : 

تهران – صالح آباد شرقی – خیابان کلهر – پلاک ۱۵۸ فروشگاه نوین

تلفن تماس :

 ۰۲۱۵۵۰۰۳۹۶۱ – ۰۹۳۷۶۶۰۵۰۹۶ 

نشانی اینترنتی وبسایت :

http://www.omdecity.com/

 

کانال تلگرام بازار اسباب بازی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *