دعوت به همکاری با صالح آباد

تبلیغات و همکاری با صالح آباد :

سامانه تبلیغاتی صالح آباد به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان و پیاده سازی اهداف کلی خود در جهت ایجاد سامانه معرفی و عرضه محصولات بازار عمده با پوشش محتوایی کالاهای عرضه شده توسط عمده فروشان، تولیدی‌ها و کارخانجات داخلی در اقصی و نقاط کشور، گامی بزرگ در جهت ایجاد ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار برداشته و با ایجاد فضای نقد و بررسی محصولات و نمایش تنوع بالایی از کالا و اطلاعات دسترسی عرضه کنندگان بازار عمده در پلتفرم‌های تبلیغاتی خود، به معرفی هرچه بهتر کالا و خدمات شما در بستر‌های گسترده تبلیغاتی تحت فعالیت خود می‌پردازد.

جهت ارتباط با پاسخگوی مجازی بخش تبلیغات و بازاریابی لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.

چرا تبلیغات در صالح آباد؟

بدیهی است ارتباط مستقیم و آسان خریدار و فروشنده و همچنین ایجاد فضای نمایش محصولات عرضه کنندگان به هزاران جستجو کننده کالای عمده در موتورهای جستجوگر و شبکه‌های مجازی به صورت روزانه، علاوه بر رشد فروش کالا و خدمات شما، منجر به رشد کسب و کار شما در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی گردیده که این خود سرمایه‌ای آشکار است.

مزایای تبلیغات در سامانه صالح آباد:

  • ساخت فروشگاه اختصاصی و درج کالاهای تبلیغاتی فروشنده در ادامه بر روی آن
  • تولید محتوای بهینه و استراتژیک (سئو بیس) برای محصولات و خدمات شما
  • نمایش محصولات و خدمات شما در نتایج جستجو (گوگل) و دسته بندی‌های مرتبط
  • ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده کالا از طریق شبکه‌های مجازی
  • معرفی کانال، وبسایت، پیج اینستاگرام و پاسخگوی آنلاین فروشنده
  • ارائه اطلاعات دسترسی به فروشگاه و اطلاعات مسیریابی
  • درج آگهی در دسته بندی‌های حراجی، فروش ویژه و … صفحات پربازدید
  • درج فروشگاه در دسته بندی‌های ممتاز در صفحات پربازدید
  • انتشار محتوای خدمات در شبکه‌های اجتماعی محبوب و افزایش فالور واقعی
  • انتشار محتوای خدمات در شبکه‌های ویدئویی و جذب بازدید بالا

و دیگر مزایایی که به صورت پنهان و آشکار توسعه دهنده‌ی استراتژی‌های تبلیغاتی این سامانه، برای رشد جایگاه و کسب و کار شما خواهد بود.

دعوت به همکاری با صالح آباد :

  از این رو از همه ی شما تولیدکنندگان ، عرضه کنندگان و بنکداران محصولات و کالا های بازار در دسته بندی های معرفی شده در این وبسایت دعوت به عمل می آید تا به تعامل با این سامانه پرداخته و محصولات و کالاهای خود را در قالب عمده با صرف هزینه ای بسیار کم و موثر در این وبسایت به نمایش گذاشته و از بازدیدکنندگان اینترنتی کل کشور بهره مند گردید.

با تبلیغ و نمایش محصولات خود در این وبسایت می توانید از بازدید، سفارش و خرید این محصولات توسط خیل عظیمی از مشتریانی که با مشکلاتی نظیر عدم شناخت کافی و آگاهی نسبت به عمده فروشان هر محصول ، مصائب و مشکلات تردد و گردش در بازار های عمده بزرگ کشور, سختی انتخاب در نتیجه عدم شناخت کافی از محصول و …. دیگر مشکلاتی از این قبیل روبرو هستند ، برخوردار شوید و با رشد فروش و اعتبار خود در بازار همراه شوید.


قوانین و مقررات تبلیغات محصول در صالح آباد :

  • فروشگاه آگهی دهنده در قبال محتوای تبلیغ خود کاملاً مسئول بوده و چنانچه منجر به ضرر و زیان و یا شکایت از جانب مشتریان به واسطه خدمات نا مطلوب تبلیغ شده در سایت شود، مجموعه صالح آباد هیچگونه تعهدی در قبال خسارات و مشکلات پیش آمده نخواهد داشت و مختار است تا پاسخگویی فروشگاه ذیربط نمایش تبلیغ را به صورت معلق در آورد .

  • مدت اعتبار پست های محصولات فروشگاهی ۳ ماه می باشد و پس از گذشت ۳ ماه در صورت عدم تمدید فروشگاه مربوط لینک تبلیغاتی حذف خواهد شد.

  • تمامی اطلاعاتی ( اعم از تصاویر، خصوصیات، ویژگی و مزایا، ضمانت نامه و مجوز ها و …) که شما برای محصولات خود به مجموعه صالح آباد ارائه میدهید سازنده شاکله اصلی تبلیغ شما می باشد.لذا در ارائه صحیح و کامل کلیه اطلاعات مرتبط با محصول خود حساسیت بالایی را خرج دهید.

  • در صورت کامل نبودن تبلیغ شما و عدم ذکر خصوصیات و ویژگی ها به صورت کامل و همچنین ارائه تصاویر بی کیفیت به بخش پشتیبانی این وبسایت، صالح آباد هیچگونه ضمانتی در قبال کامل بودن آگهی و تبلیغ مورد نظر شما نخواهد داشت و فقط مسائل مورد اشاره توسط شخص تبلیغ دهنده را نشر میدهد.

  • امکان درج تبلیغات با فرمت فلش (Swf) به دلیل استفاده بالا از منابع سخت افزاری سیستم بازدیدکنندگان و ایجاد کندی روی صفحه مقدور نیست.

  • از درج تبلیغات پاپ آپ به دلیل ایجاد مزاحمت برای کاربران معذوریم .

  • در صورت قطع سرویس دهی وبسایت صالح آباد (Down Time) به میزان قطع بودن به دوره تبلیغ آگهی دهنده اضافه خواهد شد.

  • هزینه تبلیغات دوره ایی به صورت کامل در ابتدا دوره دریافت می شود.این هزینه ها شامل محیط های مختلف تبلیغاتی و پست های فروشگاهی می گردد.

سامانه تبلیغاتی صالح آباد هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد و تمامی مسئولیت تبلیغ با فروشنده‌ی مسئول آگهی می باشد.

نحوه همکاری و تبلیغ در صالح آباد:

به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه تبلیغات در وبسایت صالح آباد و معرفی و نمایش محصولات خود در این سامانه می توانید از طریق شماره تماس موجود در انتهای صفحه اقدام نمائید.در نظر داشته باشید مبالغ هزینه شده در این وبسایت در نهایت منجر به رشد هرچه بهتر و بیشتر عرضه کنندگان این محصولات گردیده و اولویت نشر و معرفی با کسانی است که در این باره مصمم تر می باشند.


تلفن تماس : ۰۹۱۲۲۳۷۵۴۳۶ ( جهت رزرو تبلیغات )

پیشاپیش از حمایت و انتخاب شما سپاسگزاریم.