تبلیغات

کانال تلگرام بازار شوش تهران

 

کانال تلگرام بازار شوش تهران 

ما در این قسمت قصد داریم تا کانالی رو به شما معرفی کنیم که مشکلات و مصائب زیادی را از شما حل خواهد کرد و با عضویت در آن می توانید روزانه جدیدترین محصولات و کالاهای عرضه شده از فروشندگان متفاوت در این بازار را در تلفن همراه خود مشاهده کنید.

کانال شوش مارت سعی بر این دارد تا با پوشش حداکثری محصولات فروشنگان فعال در بازار شوش و مجتمع های موجود در آن به شما در انتخابی بهتر و خریدی بدون دغدغه و با کمترین قیمت های ممکن ( بدلیل عدم وجود واسطه و فروش مستقیم) کمک نماید. همچنین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام بازار شوش ( شوش مارت ) جدیدترین محصولاتی که در بازار عرضه شده است را مشاهده کنید و همواره در خرید و یا فروش به مشتریان خود پیشگام باشید. 

کانال تلگرام بازار شوش تهران

محصولات عرضه شده در کانال تلگرام بازار شوش تهران

این بازار یکی از بزرگترین و کامل ترین بازار های لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه پایتخت می باشد که شامل مجتمع های تجاری و مغازه های بسیار زیادی است که به عرضه محصولاتی نظیر : لوازم برقی منزل، ابزار و وسایل آشپزی، بلور و ظروف شیشه ای، لوازم دکوری و سلطنتی، لوازم قنادی و شیرینی پزی، لوازم بهداشتی و شخصی، سرویس های ظروف چینی و آرکوپال، لوازم و وسایل آشپزی و … با برند های معتبر و در کیفیت های و طبعا قیمت های متفاوتی می باشد.

تنوع بالای این محصولات و قیمت های مناسب آن به شما این امکان را می دهد تا با هر قدرت خریدی بتوانید، در این بازار به تهیه و خرید لوازم و ظروف و وسایل مد نظر خود پرداخته و از جدیدترین کالاهای روز بازار در منزل خود بهره مند شوید. لازم به ذکر است که بازار شوش تهران بخش وسیعی از بدنه ی فروش عمده و خرده ی محصولات و لوازم خانگی کشور را تحت پوشش خود قرار داده است.

 

نقش کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی در فروش محصولات

این روز ها با وجود کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی کمتر کسی حاضر است برای خرید محصول مورد نظر خود کیلومتر ها سفر کرده و با صرف زمان زیادی، به گشت و گزار در بازار بپردازد. ترافیک مسیر، هدر رفت زمان و اوقات گرانبها، شلوغی و ازدحام بازار، شرایط متفاوت جوی و گاها سردی و گرمی بیش از حد هوا و در نهایت هزینه های مربوط به حمل و نقل و مصائب و مشکلات آن باعث می شود تا اشتیاق به خرید مستقیم از بازار های این چنینی به شدت کاهش یافته و خرید مجازی از طریق شبکه های اجتماعی و وبسایت های فروشگاهی جایگزین خرید مستقیم و حقیقی شود.

البته ناگفته نماند صرف بازارگردی و خرید برای افرادی، بدلیل شرایط کاری جزء لاینفک زندگی می باشد و این افراد مجبورند تا ساعت ها در این بازار ها فعالیت و گشت و گزار نمایند. همچنین از نقش کسانی که برای تفریح به این امر می پردازند نیز نمی توان گذشت.

بازار شوش تهران _ بزرگ، بی رقیب اما خسته کننده

یکی از بازار هایی که علیرغم بزرگ و کامل بودن از نظر کالا و لوازم منزل و آشپزخانه این روز های شدیدا با مشکلات و مصائبی که عرض کردیم دسته و پنجه نرم می کند و به دلیل قرار گرفتن در محدوده ترافیکی طرح های زوج و فرد عملا شما را با پروسه خرید سختی روبرو خواهد کرد بازار شوش تهران می باشد. 

بازار شوش یکی از قدیمی ترین بازار های تهران می باشد که از نظر موقعیت مکانی در شمال غربی منطقهِ ۱۵ شهرداری تهران قرار دارد که از شمال به خیابان شوش و منطقهِ ۱۲ شهرداری تهران، از شرق به خیابان هفده شهریور و محله های طیب (در شمال) و بیسیم (در جنوب)، از جنوب به محلهِ مظاهری و خیابانهای تاجیک، رضاخانی، جهانیان، درخشنده و کوهگچی محدود میگردد.

 

آدرس بازار شوش تهران

انجمن بازار شوش 

ما در انجمن بازار شوش به بحث و تبادل نظر در مورد محصولات روز بازار، معرفی مراکز خرید و مجتمع های تجاری و سایر فعالیت های مربوط به بازار لوازم خانگی می پردازیم. شما می توانید با کلیک بر روی این قسمت وارد این انجمن شده و علاوه بر بهره مندی از مطالب موجود در این فروم، سوالات و مباحث خود را در آن مطرح نموده و از نظرات سایر کاربران مطلع شوید.

 

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر راجع به بازار شوش تهران و اصناف فعال در آن لطفا اینجا کلیک نمائید.

 

کانال تلگرام شوش مارت

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *